22 December

Godmorgon och lite i förskott God Jul :)

Tänk bara två dagar kvar :) Men jag har ju lite tur för redan imorgon har vi en julafton för barnen. Ska bli så underbart att se deras miner när dom öppnar sina julklappar :) Jag har lyckats så bra i år :) Jag längtar.

Så idag blir det städning och sista pyntet ska upp. Ska även packa ner lite kläder osv inför Frändefors. Vi åker ju dit morgon kväll. Vet inte hur länge vi stannar. Det blir nog ett par dagar. Ska bli gott att komma bort.

Ikväll blir det fika och lite öppning av julklappar :) Ozzan och Patrik kommer.  Blir allt trevligt :)

Och angående min och barnen hälsa så kan jag säga att jag mår bättre. Lite hosta kvar men det rullar på framåt. Beatrice snuvig och lite slemmig men okey. Sebastian mår prima :) Jag tror vi kommer vara friska till Jul :)

Jag mår så himla bra :)

Kram till er så länge

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0