23 December

God jul på er :)

Dagen innan idag, wii. Men som jag nämnde igår så har vi en liten egen jul idag.

Inte för att Han dykt upp än... Men han säger att han är och handlar. Började klockan åtta i morse och är inte klar än! Vi får se vad som händer. Är inte så orolig. :) Han kommer nog.

Slog nyss in dom sista julklapparna. Packat ner lite och är nästan klar för avfärd :) Gott. Ikväll åker vi ju till Frändefors :) Ska bli gott, hoppas jag ;)

Haha, om på en grejj.... Jag vill öppna alla julklapparna nu :) hehe

Ha det gott nu

Kjjamen

// Veronika





I övriga fall har det väl rörts om i grytan här. Folk missuppfattar och beter sig lite löjligt. Andra förstorar upp saker och allt blir en enda stor gryta som kokar över. Och detta har inträffat nu. Jätte tråkigt, verkligen men det känns ju även lite konstigt. Förstår situationen men tyvärr tänker jag inte engagera mig något större. Jag har väl andra viktigare saker (klippa naglarna till exempel)  att göra än att älta saker och ting. Gjort är ju gjort... Och som sagt jag har ju större bekymmer än detta...

Däremot känns det som en stor spricka bildats... Och det oroar mig... Vart ska denna vägen ta vägen. Början eller slutet? Mycket tråkigt om det jag känner är rätt...

Men men, man får inte alltid vad man vill i livet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0