28 December

Hej på er

Nu ska vi se om jag kan få ihop en liten sammanfattning av jul helgen.

Vi kan ju börja med den 23 december. Då var det ju en liten julafton här hos mig. Jani ville ha det så. Så han kom, vi lagade mat och sedan öppnade vi julklappar. Barnen blev jätteglada :) Jani stannade en bra stund för att kunna leka (spela) med barnen lite. Sedan på kvällen blev det hem till Frändefors. Vi sov där.

Julafton: Jag sammanfattar hela dagen med att det var helt okey. Trevligt lugnt och baren blev jätteglada för alla paket. Julmat och julmys.

Sedan var vi i Frändefors några dagar.

Men nu är vi i Vänersborg igen.

Fixat barnens rum och grejjer. Är så nöjd. :)

Idag ska jag fixa lite inför min verksamhet. Måla lite och lite sådär :) Ska bli kul att få börja på riktigt nu :)

Och sedan detta med personen jag träffat ett tag. Osäker osäker Kanske får mera kött på benen idag eftersom han ska komma hit :) Vi får se :)

Ne nu lite plock och stök :)

Kjjamen

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0