30 December

Godkväll :)

Dagen har rullat på bra.  Och jag har hunnit med en hel del idag.

I morse var väl bara en chock men när man väl tagit sig förbi den rullade dagen på.

Gick ut med barnen och åkte pulka. Jätteskoj :D Sedan affären och inhandla nyårsmaten. Så nu är den oxå klar. Städningen blev klar för kanske 5 minuter sedan  :) Underbart. Nu är det så fint här igen.

Ska bli gott med maten imorgon :) det längtar jag efter redan nu. hihi. Och då sitter jag ändå här med nästan färdig chokladpudding. Imorgon blir det ugnsbakad fläskfile med rotgrönsaker överdraget med lite honung. En hemmagjord sås till det. Mums! Blir nog jätte gott.

Jag har funderat på hur jag ska börja det nya året! Nu vet jag. När jag och Ozzan var på Överby hittade jag så fina tapeter till köket.  Jag tänker köpa dom och tapetsera om :D Det ska bli kul. Riktigt när jag börjar vet jag inte. Men snart :) Hehe.

Hade nog inget viktigt att blogga om nu, hehe...

Nu ska jag äta choklad pudding :)

Kjjamen

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0