Blää

Känner mig lite sviken just nu... Är många saker jag inte förstår... Och nu vet jag inte om jag vågar lite på vissa längre...

Fick även höra idag att Han tänker vänta tills jag lugnat ner mig. Vid jul har han väl kanske tänkt att höra av sig. Mina funderingar över just det är att han ska alltså vänta i ca fyra veckor innan han tänker träffa barnen. Och då ska alltså jag tillåta honom det! Bara sådär, utan en ursäkt för kastandet och puttandet!

Förstår han inte att han tappar så mycket med barnen nu... Jätte mycket... Jag tror ju som sagt att detta är vad han vill. Är ju lätt för honom att beskriva det för sin mamma. Att detta är mitt fel. Perfekta och ansvarstagande, han har ju inte gjort något fel... Synd om barnen för dom tappar honom. och dom är säkert ledsna för det han gör just nu. Men som sagt hans val.

Jag kommer aldrig lugna mig angående detta. Jag tänker inte höra av mig till honom! Varför skulle jag det. Dom senaste sju månaderna är det ju jag som fått ringa och fråga om och när han hämtar dom. Jag som bestämt det mesta Det är väl ändå på tiden han står på sig och lär sig kommunicera med folk. Speciellt sina barn. Han är ju för f*n en vuxen man... Jag tror tyvärr han har blivit psykiskt sjuk. Och det tror jag på fullaste allvar!

Hör han av sig så sent så tror jag ju att jag är och barnen är upp bokade... Han kan lämna julklapparna utanför dörren. För släppa in honom vågar jag inte... Då kanske han gör mig illa igen. Förvånar mig inte!!! Dessutom tar det nog lite tid innan man får igenom papprena om och när han ska träffa barnen. Utan papper kan han ju inte träffa barnen. Eftersom jag tror han lär ljuga för mig,,, IGEN...

Ne nu (snart) en massa goda nyheter... På den andra bloggen ;) Om han nu läser denna blogg så behöver han ju inte veta allt det som är bra, och om han vill veta är det ju bara att ringa....



Förstår mig inte alls på honom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår mig inte på oanvariga pappor heller.

2010-12-02 @ 20:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0