Han/ Han

Jag undrar verkligen vad han tänker!

Jag är så nyfiken....

Jag tror inte han lider något för jag tror jag mötte honom idag. Då lekte han med bilen... Sebastian blev lite ledsen men det gick över rätt fort.

Barnen undrar varför pappa inte hör av sig, dom undrar även varför han gjorde mig illa ( Ont än, NÄL?) Dom undrar mycket... Men jag ger dom så sanna svar jag kan <3 <3 <3 Mina små hjärtan..

Undra om han bara slutat att bry sig,,, Men inta kan man bara sluta älska någon bara sådär väl? Eller...

Jag kan ju tyvärr säga att jag känner sådan hat över honom. Och jag har aldrig sagt på allvar att jag hatar en människa. Det är ett starkt ord. Men jag känner verkligen att jag inte inte gillar honom. Och det är ändå ett svagt ord om vad jag känner... Hatar låter så starkt... Men jag tror jag kommit dit...

I alla fall var jag på rätten idag. Han var ju inte där, vilket vi alla trodde. Vi trodde inte han skulle dyka upp.. Så inget försvar till honom... Inte mitt fel inte mitt problem... Men jag tror väl han ska få ett brev, där han blir underrätta om vad som är sagt. han ska bara skriva under. Gör han inte det så spelar det ändå ingen roll!

Men ååå vad jag undrar vad han tänker...  han kanske helt enkelt tänker att det är skönt ändå... Hmmm Ja jag vet inte....

På något sätt tror jag han försöker skada mig genom att hålla på.. Han förstår väl inte att det är han själv som blir drabbad...

Nog pratat om honom... Nu ska jag försöka fixa lite middag här :)




Tänk om du visste att detta gräl bara var en lögn för att du ska tro att han är din nu... Att allt inte finns på riktigt, bara  på låtsas..

Idag var han här en sväng.. Gott att vara nära honom :)

Så vi spelar detta spel ett tag till...

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0