Han hörde av sig....

Hmmm

Han har hört av sig...

Trodde jag inte...

Tror inte på något han säger...

Men däremot måste jag ju se det från barnens bästa oxå...

Regler är uppsatta följer han inte dom så är det liksom slut....

Hmmm....

Tror detta är början på slutet....

Tror inte han ångrar sig heller.... Ärligt jag tror inte alls på honom...

Tog mig ca 6 månader att bygga det som vi hade... Och han krossade det genom att ljuga och strunta i sin sons födelsedag. En ny tjej var viktigare.... Och så kommer det väl vara...

Egen LGH lär han nog inte skaffa sig eftersom då ska han ju ha barnen å nätterna oxå...

Som ni säkert märker är jag inte så hopp full om detta...

Vi får se....

Stackars hans nya tjej... men om sådär två månader upptäcker hon nog vad det är hon gett sig in i... Så lilla du lycka till och bli inte för ledsen... För såhär har det ju varit med dom två/ tre senaste.... Binda sig när man inte ens kan ta hand om sina två barn!! Det säger väl allt... han lovar nog guld och gröna skogar, sedan dumpning...

ne hör ni.... Nu soving, imorgon handling och stor mys med älsklingarna :)

Kjjamen

Kommentarer
Postat av: Therese Hansson

Uscha låter inte alls roligt! Men du är stark o du har kommit en så lång väg. Du är otrolig som fixar 2barn i princip själv o allt därtill. Jag finns om du vill träffas o lätta på hjärtat! Kraam

2010-12-04 @ 00:06:19
URL: http://hanssontherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0