Jag kom på det...

Nu kom jag nog på varför han inte vill ha barnen idag.... Antingen en ny flamma igen.... Eller att han fått pengar!

Jag är nu övertygad om att det är en ny tjej... Tummen upp för Han....

Så då går vi igenom det en till gång...

Som tur är, finns det bara två chanser kvar... Det kommer nog gå fort, hoppas jag...

Och ni som tror jag är deppad, besviken eller liknande... Allvarligt, jag är rätt så van. Detta med pengarna sker varje månad och dom nya flammorna kommer och går varannan  månad...

Och denna gången hann jag inte ens få något större hopp, för jag funderade på varför han skötte sig någorlunda okey....

jaja, ville bara få ur mig det och fick nu kluddat ner det här ;)

Nu åter till gröten :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0