Jävla tjafs överallt...

Känns som om det är en hel del som sker omkring mig nu...

Hinner eller orkar inte ens ställa upp för mina vänner... Och det är jobbigt,,,

Men hur, hur ska jag orka.

Jag har så mycket nu, det är skilsmässan, familjerätten, Jani, mina föräldrar, Ozzan och Patrik,min verksamhet, min ekonomi, tandläkare hit och dit, möten hit och dit. En massa i huvudet nu.

Så hur ska jag hinna med er oxå...

Och när det då gäller en del (skitsnack eller onödigt tjafs) så prioterar jag. Att tyvärr strunta i det och gå vidare.

Hade jag brytt mig om vad alla sagt och tyckte om mitt liv, hade jag inte varit här jag är idag.

Jag är inte perfekt på något sätt, men jag är nöjd. Nöjd med vad jag gör, hur jag gör och när jag gör det. Sedan får folk tycka och tänka vad dom vill. Viktigast är väl att jag är nöjd.

Sårar det någon att jag inte orkar just nu så ber jag om ursäkt. Men jag orkar inte. Om jag inte orkar så leder det till att jag och barnen far illa... Och det är inte det jag strävar efter...

Så låt mig bara strunta i saker. Låt mig ha min lilla period av bekymmer. Det kommer ju gå över och då finns jag ju där igen. Men just nu... Tyvärr jag orkar inte med tjafs... och annat som man faktiskt kan strunta i och gå vidare. Och är det nu så illa och ni mår så illa av det ena eller andra. Ta upp det med personen istället...vad är det värsta som kan hända?

Och detta är inte bara för just dig... Detta gäller inte bara en av mina vänner... Det gäller er alla...



// En mycket ork lös Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0