Lite uppdatering...

Hej på er :)

Kan uppdatera lite om läget tänkte jag.   Det rullar ju på lite nu i alla fall. Tiderna då han ska ha barnen är klara. och han har sköt det nu i två veckor. Jag är jätte arg på honom än... men försöker se bortom detta för barnen skull... Och det funkar :)

Annars får jag säga att jag mår bra nu (bortsett från förkylningen). Har nog insett att i slutet så kommer det nog bli som jag tror. Lättare att försonas med tanken när man insett faktum... Men jag mår som sagt bra för omständigheterna :) Klagar inte.

Jag älskar ju att ha barnen, speciellt på helgerna på kvällen. Bara en massa mys och gos. Trevligt. Förut fick ju han nästan alla helger. Han har dom bara på dagarna nu, någon timme...

Barnen mår bra. Inte ens förkylda. Och jag har inte märkt av att dom lider något större. Vi får se vad som händer. Men dom får ju träffa honom och som ni vet skulle jag inte prata illa om han inför barnen.

Ja det är väl så läget är nu.

Mera specifikt: har i dag städat hela lägenheten och nästan julpynta färdigt. Har köket och badrummet kvar. Ikväll ska jag och barnen kolla film och ha mysigt.

Någon dag i veckan ska vi pyssla en massa :) Det ska bli kul...

Nu ska här fixas inför väll...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0