Idag, vikt, nyår?

Godmorgon på er :)

Idag ska jag till Överby. Det ska bli väldigt skönt att komma ut lite. Äta lite lunch, titta å folk, handla lite :) Men innan detta måste jag betala mina räkningar. Inte alls kul, men ett måste ;)

Tänkte berätta en rolig sak för er :) Som jag är jätte stolt över. Sedan i somras har jag tappat 7 kg och minskat 5 cm i midjan, höfterna, armarna och låren.  Det är ett kilo i månaden och en cm i månaden. Duktig jag är. Om ett år tror jag att jag tappat allt som jag ska :) Tänk om det faktiskt blir så :)  Jag håller mina tummar.

Nu fick jag betalt mina räkningar oxå. Gott :) Klarar man en månad till hehehe. Nästa månad ser ljus ut och nästa där igen.... Wohhhooooo

Snart nyår... Ett nytt år med nya förväntningar och varenda år vill man det ska bli bättre! Jag hoppas mitt förblir som det är. I regel har jag det bra och trivs jättebra med mitt liv nu. Så då hoppas vi det fortsätter såhär :) Förutom allt tjafs som är... men det är väl inte mycket att göra åt det är att skita i det.

Hmmm...

Inget mera att skriva just nu...

Ha det

// Veronika

Kommentarer
Postat av: Amelie

Va duktig du är som har gått ner så stadigt och bra! :D

2010-12-29 @ 11:34:11
URL: http://elefteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0