Woow

En ny dag, nya tag :)
Känner mig lite bättre nu...Är väl kvällarna som är jobbigast. men jag vet att jag fixar detta oxå :) Är jätte tacksam för all hjälp och stöttning jag får :) Tack <3
Har precis städat lägenheten :) Fint blev det.
Ska in och hämta Sebbe snart, sedan en sväng till vattenpalatset :) Roligt.
Sedan ska vi beställa kina mat och hem och äta :) Blir nog en bra eftermiddag :)

Gäller att hålla humöret uppe tycker jag. Visst det han gör är ju bedrövligt! men det är ju faktiskt hans förlust. Han förlorar dom ju lite mera för var dag nu. Och som sagt jag ljuger inte för barnen. Är även noga att inte prata skit om han inför barnen. En viktig regel.

Men just i detta ögonblicket känns det okey. Jag är inte arg på honom längre. Jag bara inte förstår! Trodde aldrig detta om honom. Ingen annan heller. Men men, vem har sagt att allt ska vara lätt.

Tyvärr önskar jag honom inget gott heller längre... Jag önskar honom inget ont heller. Jag bara inte vill träffa eller se honom mera... Vilket är väl ett måste om han nu mot förmodan skulle höra av sig...

Jag tror om han gör det, att han tror allt ska vara bra! Vilket är tragiskt för honom. För dom nya kraven som jag ställer är inte små... Och ska jag vara ärlig tror jag inte han lär ro iland dom. Har ju såklart diskuterat detta med min advokat. och kraven stämmer ju överens med social tjänslagen :)

Oj hämta sebbe nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0