1 Februari Lite grattis till mig

Hejhej på er alla.

Hur är det med er idag?

Med mig är det helt klart bättre. Mindre förkyld. Bara lite snorig än. Men jag hoppas att det ger med sig snart. Orka gå och vara snuvig hela tiden. Inget hjälper mot det heller.  Bläää

Idag var det ju vägning och mätning för min del. Tyvärr blev det inte gjort något eftersom jag tyckte att jag varit så sjukt den sista veckan. Har inte orkat att motionera eller liknande. Sista veckan innan mätning vill man ju ge allt. Verkligen allt. Så denna vecka är jag taggad. Grrr. Får se hur det går men resultaten kommer nästa vecka. Då får se om det hänt något eller inte. *håll tummarna hårt*

Idag har jag även varit rökfri i en månad. **** GRATTIS***** Wiii duktiga jag :)
Jag är så stolt över mig själv. En hel månad. Och så himla mycket bättre det känns. Jag är stolt helt enkelt. Men det bästa är att istället för att röka upp pengarna så får jag bada och relaxa. Det är bra det och jag vet att det är hälso sammare :) Iallafall eftersom inte ni grattar mig så gör jag det själv

****Grattis Veronika**** Hurra Hurra HURRRA :)

Fick lite glada överaskningar idag med posten oxå. Det är alltid kul. *hemligt* Hihi.

Och idag måndag såg ju ut som dom flesta Måndagar här. Jani iväg till skolan tidigt. Jag och barnen uppe vid kl 07. Blir att gå till skolan, och dagis med Beatrice. Sedan en liten promenad hem till mamma. jani kommer hem. Hämtar barnen. Lagar middag ihop och sedan börjar jag att jobba. samma Måndag nästan varje Måndag :) Hihi Inget nytt idag alltså

Vissa av er kanske undrar hur det går för Jani i skolan?
Det går otroligt bra än  så länge. Han trivs, han gör sina läxor och sköter sig. Jag kan säga att jag är stolt över honom. Jag trodde inte det skulle gå så bra som det faktist gör. Han är duktig. Fortsätter det såhär så lär han klara sin utbilning perfekt. Vilket jag tror och hoppas.

men detta var ju lite från mig nu igen :)

Nu är ni allt glada att jag skriver hihi...

som sagt mår bra idag

Kjjamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0