10 Februari

Godkväll alla blogg läsare...

Har dock lite dåliga nyheter. Jag kommer att stänga min blogg för allmänheten. Känns faktist lite jobbigt att precis alla kan läsa mina inlägg. Egentligen hade jag velat att vissa kunnde läsa vissa grejjer och allmänheten andra inlägg men så gick det ju inte att göra. Så tråkigt nog. Den kommer att försvinna. Eller rättare sakt stängas ner ett litet tag.
Vill DU ha lösenordet till den FRÅGA. Antingen i mina kommentarer eller mejla mig [email protected]

Annars så har det väl varit lite tubelens här i hememt det senaste två dagarna. Allt är löst nu men ibland kan allt känans jobbigt.

Man tror allt ä bra och vipps så är det inte det. Så kan det minsann vara. Upp och ner hit och dit. men som sagt det var ingen super stor grej. Är bara jobbigt ibland.

Som en vännina sa till mig "varför ska man älska sin partner så himla mycket. " Det komplicerar till så mycket detta med att älska någon person. Fast när man väl känner sig älskad och älskar då är det ju helt underbart. Jag skulle inte för fem öre byta bort min kärlek till mina barn mot något. Men ibland är det ju jobbigt att se dom blir sårade eller liknande.  Man blir så ledsen eller arg. Egentligen är detta med känslor lite jobbigt. Men jag är ändå tacksam för att vi har dom. Vad vore vi utan känslor?

I övrigt så har det inte hänt så mycket. Vart hos mamma en del. Alltid trevligt.

Det enda som är lite konstigt är att jag känt mig lite tött det sista. Tror jag behöver sova riktigt mycket någon dag. Härligt. men som sagt hur lätt är det med två små älskade barn som bara måste slåss lite då och då.

I slutet utav februari får jag sova för då ska vi ha barnvakt en hel helg. tackar Ozzan och patrik för den fantastiska  presenten. :)

Nä ni jag är helt slut nu. Ska ta kaffe och jobba vidare..

Kjjamen // sorken


Kommentarer
Postat av: lina

tror inte det är så många som skulle byta bort sin kärlek till sina barn mot något...

2010-02-10 @ 18:33:30
Postat av: lina

glömde säga... jag vill ha lösen. det vet du väll :)

2010-02-10 @ 18:35:45
Postat av: Sabine

Hej, det är okej att du är nyfiken :P Jo, jag har ju varit sambo sen några år tillbaka, men vi tog ett mer eller mindre gemensamt beslut att det är bäst att vi skiljs åt, åtminstone for now. Har varit mycket bråk och så, det har inte fungerat som vi har velat riktigt. Så ja, jag flyttar till en egen lägenhet, min sambo ska försöka hitta något mindre han också för hyran här är så hög. Sen får vi se hur det går :)

Tack för komplimangen! och ja, jag vill gärna ha lösenordet!



Kram

Sabine

2010-02-10 @ 21:44:24
URL: http://vetauriel.se
Postat av: Ozzan

Jag vill ha lösenordet! :D



Och var så god för presenten! Jag tkr det ska bli spännande att ha de små liven :P

Och jag ska skydda dom från Patriks koncentrationsläger!



Och det var roligt att ni kom förbi igår. Du får komma hit oftare på besök! :)



O absolut har du blivit nogrannare med stavningen. Duktig Sorke! :)



Ha det bäst. Vi ses nog snart! Puss o kram <3

2010-02-15 @ 10:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0