15 Februari, Helgen som varit

Godkväll alla.

Hoppas att ni haft en trevlig och härlig helg.

Jag hade minsann trevligt och roligt. För i Torsdags bestämmdes det att jag skulle ut och festa med Lina. Rooligt.

Fredagen bard et minsann iväg. Jag hade jätte roligt och trevligt. Såg till att jag hade trevligt, vissa kan ju förstöra hela kvällen om man tillåter det. Så jag måste bara tacka dig lilal gumman för en jätte trevlig kväll. Fick dansat mina lurviga fast att musiken var väldigt dålig denna kväll. orkar du kan vi allt g ut någon mera gång ;) bara jag och du...

DÅ kommer vi fram till Löradagen. Ojoj vad jag kände mig dålig. jani skulle iväg och jobab så jag blev även lämnad själv med Beatrice. Ont i huvudet som en liten blå sa jag till Beatrice att stanna i vårat sovrum. Beatrice var så duktig och tannade hos mig hela tiden. Tillslut ville hon gosa så det slutade med att vi sov i fyra timmar. Hon hade visst varit vaken kvällen innan till halvett.

Sedan var jag piggare och vi fick tagit oss upp och ätigt, sedan tv:en. Jag trodde verkligen inte lila tjejen skulle sköta sig så väl. Jag var och är så stolt över henne. När vi var sälva kom hon även med vatten till mig och sa att hon skulle ta hand om sin sjuka mamma. Gullig hon är... Love here...

Själva söndagen var jag oxå lite dålig så tyvärr blev det inget jobb. Vi fick handlat och så istälelt. På kvällen blev det till att handla lite och ha alla hjärtans dag mys.

Idag har barnen varit hemma med mig. Dom har varit lite krassliga men verkar ok. Imorn blir det skola och dagis osv. Blir super bra det. Har även idag lyckats städa hela huset utom barnen rum och badrummet. Ska ge mig på detta imorgon tänkte jag. Blir nog för och efterkort :)

Men nu ska jag ut och springa...

ha det

kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0