17 Februari

Godkväll på er alla.

Igår började jag ju fixa i Beatrice rum och jag blev faktist klar när hon kom hem från dagis. Hon blev jätte glad.

Såhär såg hennes sovhörna ut innan jag fixade och donade.



Så här blev det. Hon blev så glad över sin säng. Ja hela rummet. Hihi. Alltid kul att se att ens barn blir glada.

Hela rummet blev jätte bra tycker jag eller vad säger ni??



Självklart blev ju Sebastian lite ledsen att jag inte gjort något i hans rum. Dörför började jag med hans rum idag.

Såhär ser det ut än så länge:

Blir ett riddar tema vid hans säng och borta vid tv blir det nog lite spel och fiml tema tror jag. Sebastian har ju så många intressen. Svårt för både han och mig att välja vad det ska gå för tema i rummet. men jag tror det får bli såhär. Blir nog toppen... Håller tummarna.

Jag tror väl jag antydde det igår att jag är så trött på snön. jag vill göra saker så nu blir det till att renovera en del av övervåningen. handling i helgen :O)

Blir iallafall till att måla vardagsrummet oxå...

Trött som bare den är jag. Blir nog att lägag sig tidigt idag, kanske ett bad innan.

Men nu har ni fått se lite kort och mera kommer efterhand som ajg blir klar...

ha det nu och snälla kommenatera min lilal tjejs rum.. Hihi

Kommentarer
Postat av: lina

jätte fint ... tycker fortfarande hon skall ha ett rosa rum hehehe ;)

2010-02-17 @ 21:41:32
URL: http://xendra.blogg.se/
Postat av: Sabine

Vad pysslig man kan vara då! Önskar jag fick måla och peta hemma hos mig också, inte för att det är nåt fel på mina ljusblå tapeter men det är roligt att hålla på och dona :P



Tja, det går väl sådär med jobbet. Har mått fruktansvärt dåligt psykiskt dom senaste veckorna, så i tisdags var första dagen den här månaden jag jobbade, gjorde andra passet idag och det gick lite lättare. Så man är ju lagomt oroad över ekonomin också, blir liksom en ond cirkel, svårt att ta sig för nåt när allt känns hopplöst. Hatar det här, men jag vet ju att det går över så vad tusan.

Bilder på lägenheten kommer imorrn, håller på att ladda över bilderna från minneskortet :)

Kram

2010-02-18 @ 23:55:49
URL: http://vetauriel.se
Postat av: Yvonne

Fin fint blev Beas rum:)



Jag vill gärna ha lösenord till din blogg om det är ok. Tänker på er ibladn och jag tycker att det är hög tid för en fika snart:P Kram till er

2010-02-21 @ 14:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0