22 Februari, helgen, vikten

Godkväll alla... Hoppas att ni haft en trevlig helg ( iall snö)

Som en del vet är det Måndag och mätning för min del... Nervös innan men det gick fint kan jag tala om.

Resultatena blev såhär: Midjan -3 cm
                                        Höfter -3 cm
                                        Bröst- 4 cm
                                        Arm -4 cm
                                         Lår - 4 cm
Japp så såg det ut. Då ska vi även tänka på att jag slutat att röka och börjat motionera  mycket mera regelbundet och lagt till styrketräning och jogging dom senaste två veckorna. Jag är helnöjd. För mig spelar det ingen roll omd et går lite långsamnt. Bara jag går ner i vikt och speciellt i mått. Men som sagt detta är positivr för mig. Hihi...

Iallfall kanske jag ska skriva lite om helgen.

Fredagen: Jani åkte till skolan. jag följde med mamma och pappa till willys. handlade inför smörgåstårtorna som jag gjorde. Dom blev supergoda. Så här blev dem.


Mums




Mums


Lördagen var ju hemsk. Snöstorm och dom gick ut med en klass 2 varning. Har aldrig sett ett sånt väder. Uch. Vi hade ju ändå tur för vi hade ström hela tiden och en massa smörgås tårta. Mums... Hihi. Insöade var vi mend et gick ingen nöd på oss. Hihi

Söndagen då hade vädret lugnat ner sig och det var dags att skotta.

Som sagt det var en del att skotta. Ucha mig. Blev ju liksom skrämd när man såg detta framför sig. Men det gick fint. Ont i ruggenm och armen var väl ur led. Men på kvällen gav Jani mig massage och var ur gullig. Inte lika ont idag.

Så man kan säga att det varit värsta lat helg. Hihi. Mend et är härligt det med.

Här kommer två bilder på det som jag gjorde i Sebbes rum.

Målade ju om I Sebbes lilla sovHörna.

Såhär blevd et. Det duger fint. Jag blev nöjd. Ser helt klart bättre ut i verkligheten, hihi...

Men detta var ju lite från mig eller hur.

Ni som hade snöstormen, hur var den för er....

Kjjamen// Veronika

Kommentarer
Postat av: lina

blev jätte fint men du har kanske missat lite längst ner eller skall det vara så kanske,....och jag vill med äta smörgås tårta... mummmmmms

2010-02-23 @ 10:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0