25 Februari

God morgon på er.

Sitter här och är lite trött men mest nervös.

Ska snart ta kaffe.

Har ju inte skrivigt på ett tag... Men nu tänkte jags kriva några radera.

En del har hänt. Vi jobbar på end el projekt. Kan tyvärr inte säga vad. Ni alla koemr få veta inom sinom tid.. kanske senare idag.

Ska ringa samtalen idag. jag hoppas hoppas på att det går och att vi kan böja igen. Att vi får en andra chans. Jag tycker vi är världa det. Efter all denna kämpning.

Iallafall, vi mår bra allihopa. Kanske storhandling idag. Får se om jag orkar och är på humör. Kaffe hos mamma vid kl 10 tror jag...

Skrive rmera när jag vet att jag kan berätta för er....

Kjjamen


Kommentarer
Postat av: Ozzan

Ta hand om dig! <3

2010-02-25 @ 15:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0