28 februari

Hejhej

Då har man fått vetskap om att det snackas igen.. Okrar inte ens skriva omd et för det är inte värt energin...

Iallafall så hoppas jag än. Tror inte alls det blir så tyvärr.. Allt kommer falla oss ut händerna pga av idioter som inte vet hur man stänger munnen, men men. Synd att ingen kan stå för sitt ord för alla är ju så snälla och ingen pratar illa om oss nejnej ... hmm

Ja ialla fall.. har börjat rensa källaren. Blir super detta.

Dock väldigt irreterad på jani som inte ens hjälper till. Men till min glädje så är hela garaget hans. Han ska ju rensa det.. Hihi... Hämnd... Hihi

Att det kan vara så svårt att bara hjälpa mig lite lite...

 Ska forsätta snart igen. Sedan badning utav barn... Nice....

Ska försöka få jani att hjälpa mig städa övervåningen. Ser ju ut som f*n.. Inte så kul, behövs fixas...

Imorn jobb.. Känns superbra.. hihi...

Detta var iallafall lite från mig...

Skriver mera imorn.. kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0