3 Februari

Godeftermiddag på er.

Pratade just med Jani. Han är ju för goo. Eftersom han var i stan idag tänkte vi att han kundne handla lite mat. Slipper man liksom åka två gånger.

Men så blir det inte. Han gick in i afären och under en tiominuters period fick han ringt mig 4 gånger och skickat kanske 5 sms.  För han visste inte vilken sort det var osv. Ojoj.

Men som tur var så hade vi tid imorgon till att åka till Överby. Blir till att köpa lite presenter där och lite mat. kan vara härligt att vara klar med allt sådant.

Blir en lite hektisk dag Imorgon. Överby mellan kl 10 och 13. Efter det ska jag och Sebbe på kalas mellan kl 14-16. Hopaps att vi får det att gå ihop. Men det ordnar sig nog :)

På fredag tror jag att V ska komma hit och leka med Sebastian. Men det är ju svårt att säga om det är så eller inte. Fick ju inte pratat med mamman denna gången heller. Blir lite irreterad på det faktist- Man vet ju inte om det är sant att barnen ska leka eller om dom bara säger så. Jag får ringa upp henne imorgon eller så...

Nu ringde Jani igen. Herregud och nu skulle han bara köpa pinnglass. Otroligt. Blir så irreterad. Blir nog skönt att gå promenaden senare. Går av sig all ilska. Hihi...

Ne ni. Var då minsann inget vettigt skrivit här idag heller.

Men nu ska jag jobba på. :)

Kjjamen

// Sorken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0