8 februari

God kväll på er alla...

Gissa vad det är för dag idag den åttonde februari, Någon Halåå...

Iallafall den sista tiden har det hänt en del. Vi har ju haft kalas för sötisen Beatrice.

Kalasen har gått hur bra som helst. Riktigt nöjd denna gång. Bilder finns på bilddagboken.

Betarice öppnar paket :)



Idag vet en del av er att det var vägning och det var även mätning. Kan tala om att jag tappat 4 cm på varje lår. Har även tappat 3 cm i midjan, 1 cm på armarna men tyvärr har jag inte tappat någon centemeter över magen. Hmm men det är väl där som det börjar ta sist. Har även gått upp i vikt 5 hg. Vilket jag tycker är välidgt konstigt.  Men som någon sa att jag kanske bygger muskler just nu. Muskler väger ju mera än fett. Men som sagt jag har ingen aning och är lite sur över att jag gått upp i vikt. Men men nya tag... Hihi. man ska inte ge upp desutom är det ju super att jag tappat en massa på måtten.

Annars idag så har det inte hänt så himla mycket.

På jobb frånten så fick vi besked om att det finns en del jobb nu så jag bokade upp mig en dag extra. Blir bra detta. Hoppas på en lite bättre lön än den som var och den som kommer. Har väl kanske inte jobbat så mycket som jag borde ha gjort :/

Denna vecka så sker det inte så mycket. Blir kanske att simma med mamma på onsdag. Ser inte ut som om jag hinner på kvällen eftersom jag ska arbeta. Så kan det gå men simma det måste jag. Sköönt, hihi

Annars blir det till att vara hemma. Städa dona, kanske en fika hos någon får se vad som sker. ..

Det var väl lite från mig.

Kjjamen

Sorke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0