Dock lite upprörd

Tycker vissa saker är helt sjuka ska jag vara ärlig och säga.

Jag har hört mycket om att vuxna människor mobbar eller bara stöter ut folk. Men jag har aldrig trott på det riktigt.

Jag har alltd ansett att vuxna människor har mera i huvudet än små barn som springer till varandra och säger "du får inte vara med oss". Vuxna gör ju inte så eller hur. Vi vet ju bättre. Tycker vi inte om vissa personer så varför umgås med dom. Men vi är väl ändå inte otrevliga. Vi beter oss ju som vuxna människor.

Detta var iallafall min uppfattning.

Nu är den helt ändrad. Visste ni att det finns folk som faktist stöter ut andra riktigt mycket oxå. Så det syns väl. Man fattar vinken så att säga.

Jag kan inte förstå att vuxna människor gör så. Att dom inte skäms. Jag hade skämts massor om jag bettet mig så i vuxen ålder. Är det någon person jag inte gillar så håller jag god min om jag nu måste umgås med människan och sedan kan man ju faktist undvika varandra i framtiden. Man behövder inte älska alla men inte f*n ska man mobba andra. Vara elak mot andra.

Jag kan säga en sak. Jag avskyr mobbare och mig kan dom försöka frysa ut men jag skiter i dom. Ska jag väl ha roligt och råkar möta en mobbare så ska jag strunta i dom och har lika kul ändå. Det är dom som går miste om en jävligt go och trevlig tjej. För vet ni jag är faktist både trevlig, snäll och omtäksam...


 Ville bara skriva av mig lite...

Kjjamen till er alla som inte är mobbare. Ni andra kan ju bara sluta läsa min blogg för jag stöttar inte er för fem öre....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0