Här en snabbis igen

hejhej igen...

Har inte hänt så mycket sedan sist.

Bara funderar på vad jag ska hitta på hemma. Jag är så sugen på att göra om något.

jag tror faktist jag kommer att tapetsera om i vardagsrummet. Är ju så blekt och fult där.

Håller ju på i mitt och janis sovrum nu med att städa och fixa lite. Ska inte måla elelr så där inne, bara fixa lite. tror det kommer bli superbra.

Får kanske bli att tapetsera om snart...

Egntligen vill jag faktist ut, ut i naturen, känna lukten av våren osv. men halååå.. Snö snö och iskallt, fryser ju näsan av sig. Man börjar ju bli lite trött på detta väder. Men man får ju stå ut. men det är iallafall tråkigt...

Är helt seg i huvudet nu oxå... Funderar på att ge mig för idag. Titta tv kanske, läsa och kanske ducha lite...

Konstigt inlägg detta blev...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0