Snö snö och snö

Hejhej på er...

Ett litet snabbt inlägg är detta.

Som ni flesta av er vet så bor jag i Vänersborgs kommun. jag vill bara dela med mig av all snö. herregud alltså vad snö- Inatt och idag har vi alltså fått cirka 20 cm till.

Var ju en himla tur att den förra snön som kom (83 cm) har tryckts ihop annars hade vi haft över en meter snö.

Och visst är det fint med snö. Roligt oxå. Men det ahde liksom räckt med sådär 40 cm. Det är ju massor. Snart kommer vi behöva skotta taket. Hur trevligt är inte det :/

Ne ni jag vill attd et slutar att snöa för det snöar än för den som undrar. Det vräker ner.

Uch, ingen mera snö för min del. är så trött på alltihopa.... Går ju knappt gå ut..

Ja ni lite klagomål om snön var detta... :)

Skriver mera senare ikväll, ha det så länge

Kjjamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0