Trööttt

Godkväll

Jag är så trött. Till och med i benen är jag trött. Helt sjukt. Trött i benen då är man verkligen trött.

Och inte nog med det, när jag väl har jobbat klart då ska jag motionera i en timme. Trevligt. Hur ska jag orka. För jag är riktigt trött. Funderar på att gå en promenad i 10 minuter och jogga i 20 minuter. Jag har iallafall rört på mig då. *funderar*

Har man tur kanske jag piggnar till efter jobbet. *Hoppas hoppas*

Förstår inte att jag blivit så här trött. Får lägga mig så tidigt jag kan idag. helt klart före kl 23...

Funderar fortfarande på att tapetsera eller liknande. Men vill samtidigt bli klar med projekten jag håller på med. Som exempelvis rummena i källaren. Dom kunnde helt klart fixax till. Jag håller på men det men det känns som om man ändå inte hinner.

Är ju så mycket som jag ska göa här hela dagarna. Jag klagar inte om ni nu tror det. Jag gillar att plocka, vika, måla fixa och dona. men nud et senaste känsndet som om jag har gjort en massa. Hnner inte med det som egentligen behövs att göra.

Saknar även gumman min. Ska bjuda henne på mat så fort jag kan och hon kan. Båda kan... Jobbigt att inte träffa henne på så länge. Prata av sig... Hoppas vi ses snart L. jag saknar dig och det vet du...

tre stycken inlägg idag. Blev en del. Men det gör nog inte så mycket för imorn kommer det nog inget. Ska gå och äta en sallad sedan springa och sedan dumpa i sängen...

Kjjamen

// sorken

Kommentarer
Postat av: lina

miss you to

2010-02-04 @ 09:15:22
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0