16 februari

Godkväll på er alla

Idag har varit en helt ok dag. Ska inte alls klaga förutom lite nu på kvällen.

Men dagen har som sagt varit helkt ok. Lämnade Beatrice på dagis och Sebastian i skolan. Gick superbra. Var skönt att komma ut i luften oxå. Men nu saknar jag verkligen plusgrader. Och idag snöade det ännu mera. Trist. Men jag hoppas att våren är på väg för detta är riktigt tråkigt nu. Vill dona i min trädgård, fixa, plantera ja til och med rensa ogräs. Hoppas att våren kommer snart.

Efter det handlade jag lite och sedan hälsade jag på min mamma som fyller år idag. Grattis till lilla henne.

Väl hemma kom Petra för att göra lite skolarbete med Jani.

Jag började att fixa i Beatrice rum och kom på att jag skulle måla en del utav hennes rum. Där sängen står. Så blev det, jag målade. Men det tar sin tid och jag är inte klar än. Blir nog färdig imorgon. Tror det kommer bli superfint och en massa rosa. Hon älskar rosa mera än vad jag gör, hihi.

Hittade även en slags grå färg i källaren. Ska köpa vit och blanda så det blir ljus ljus grå och måla vardagsrummet. Ska anstränga mig en massa och få det riktigt fint. Eftersom det inte går att fixa ute så får man väl fixa inne. Just hos oss behövs det ju fixas lite inne oxå :)

Ikväll så jobbar jag. Men runt kl 16 så blev jag super trött. Självklart ska jag arbeta (gör det medans ni läser detta) men jag är verkligen super trött. Vet inte hur jag ska orka. Men men jag får bita ihop för jag behöver mina timmar. Mycket behöver jag dom...

I övriga fall mår vi bra. jag röker forfarande inte och jag motionernar varje dag. Super bra.

Hur är det med er alla??

Kom nu ihåg att jag snart lägger ut lösenord för er. Det är tre tycken som vill ha lösenordet och ni är ca 15 läsare. Säkeert att ingen av er andra oxå vill ha??

Kjajmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0