10 Maj

God eftermiddag på er....

Då var det Måndag igen. Ny vecka nya tag. Känsn bra, för snart är sommarlov, hihi. Ska bli skönt att bara kunna slappa. Vila, sola och bada. Umgås med trevligt folk osv. Ser framemot det.

Idag var Jani här. Det var faktist helt ok. Jag kände... Inget... Bra eller dåligt. Vet inte men det funkar bättre nu mellan oss. Vi kan prata om saker... Som vuxna männsikor. Han trivs med att ta barnen på helgerna oxå och ville fortsätta med det. Jag tycker det är så bra. Att allt funkar nu. Jag hoppas att det kommer fortsätta såhär. Barnen är ju ändå våra. Sedan tycker jag att Jani är en bra papppa. Vad folk än säger om att han spelar osv... Min pappa fanns inte alls, jag hade varit tacksam om han "bara" ville spela med mig!

Idag har varit en såkallad lat dag. Lite små trött och ont i huvudet. Blir till att dricka litekaffe och blir det inte bättre, blir det alvedon.

Ska även eller behöver posta en del brev idag. Ska försöka grejja detta. Viktigt är det ochd et vet jag!

Annars mår jag bra. Känns himla bra. 

Jag bor ju själv :D

Ikväll får man besök *ler*. Får se hur det går, ska iallafall kolla film. Avatar...

Blir nog bra detta...

Kjjamen 

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Hejsan...

Kul med besök... :)

Jag ska ju inte säga till dig vad du ska göra..

Men tror du inte att du ska ta det lite lugnt med besöken?

Kanske speciellt med besöken från Avatar'N?

Så att det inte dyker upp känslor eller så, dom har ju funnits där och kan ju komma upp..

Eller så kan det ju bli så att du tror att känslorna blommar upp o blir nervös o så..

Vill bara väl.

Kramar!

2010-05-10 @ 21:10:48
URL: http://thingelink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0