11 Maj

Hejhej på er...

Nu tar man sig en paus mitt på dagane. Känns bra. Håller på att plocka, städa och vika tvätt. Har även storhandlat idag.. Och ojoj... vad bra det blev. Härligt att ha det gjort och jag tackar Y så himla mycket som hjälpte mig :D

Sedan idag blir det lite lat dag. Underbart att ha sådana ibland hihi. Kolla på någon film tror jag eller bara sappa.

Igår kväll fick jag besök som sagt. Blev en film sedan fick han åkt hem. Blir nog till att tillbringa lite kvällar själva nu. Pratas ju en massa om detta nu... Hmm skitpratarna kommer kanske fram igen. Jag tror dom har legat lågt ett tag nu.

Ikväll är planen att ta det lugnt... Vila och kanske lägga sig tidigt.

Annars har det inte hänt så mycket idag. Som är värt att skriva om iallafall.

Stackars lilla Beatrcie fick en smäll förut så hon har fått värsta stora kula på läppen. Ser jätte äkligt ut. Hoppas att den försvinner snart. uch vad otäckt.

Ne nu har jag inte tid mera här. Ska ju viak klart tvätten och tvätta lite oxå...

Kjajmen till er...


Kommentarer
Postat av: lina

Inget fel att leva lite.

bara för man är singel mamma betyder väll inte att du skall sitta och ruttna och deppa ihop någon stans för dig själv...

nej nej ha roligt lev livet . och var rädd om dig för jag älskar dig... stor kram din gammla goa vän lina :) som ALLTID finns här för dig i vått och torrt i alla sitvationer :D

2010-05-12 @ 06:21:43
URL: http://xendra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0