7 Maj

Hejhej på er alla.

Ja då var det helg igen. Min fösta helg själv. Helt själv. Har inte bokat upp mig eller liknande. Utan ska vila och ta det lugnt.

Är ju trött som bare den. Var uppe till kl 7 idag. Allstå jag la mig aldrig. Kan ju även tillägga att dt blev kanske inte riktigt som ajg tänkt mig.

Jag tror inte jag förstår mig på dagens killar eller män. Eller så har jag råkat ut för ett undantag. Svårt att säga.

Hmm... Man skulle ju skriva upp vad man vill här och så hänvisar man alla killar hit (inte alla för så många är det ju inte men men). Haha...

Annars mår jag bra. Lite osäker på helgen men det lär lösa sig.

Ska splea hela helgen och visa vissa kilar att jag kan varva hela skiten... Hahha... gött roligt var det iallafall.. fast att det inte blev något....

Avslöjar för mycklet... skriver mera sedan :D

Kramen


Kommentarer
Postat av: Ozzan

Du skriver att du avslöjar för mkt.

Men jag som vet vad en del handlar om måste ju säga att du avslöjar inte för mkt.

Om du inte berättat personligen hade man nog inte fattat dina kryptiska meddelanden.

Ha det bästa underbara Sorke!

2010-05-09 @ 20:34:34
URL: http://thingelink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0