Helgen

hejhej alla... Hoppas att ni haft en trevlig helg och lite sol kasnke :D

Min helg har varit helt ok. Men  trött som bare den. Man ska inte vara uppe sent... Absolut inte till kl 7 på morgonen!

Iallafall denna helgen har varit bra. Fredagen då skulle det kommit besök egentligen. Men vissa bangade ju ur. jag är inte bitter över detta eftersom jag somnade och sov i sådär 13 timmar, hihi. Mycket trött.

Lördagen blev det en svägn til mamam med en del tjat. Mammor!! Iallfall följde jag hennes råd. Men det var ok iallafall.

Söndag alltså idag. Trött idag med. Varit i stan en snabb sväng. Barnen komemr om ett par timmar. Saknat dom men det har varit lite skönt att sova :D Andra mammor förstår vad jag menar. Ska även hinna städa idag vilt och få det snyggt. Men jag saknar möbler, hmm.

I övrigt får jag säga att jag mår bra. 4 veckor sedan nu. Och jag mår bra. Otroligt bra. Det är svårt att beskriva.

Sedan är jag som sagt besviken på Han. Men det är hans liv nu han får leva sitt liv som han vill. Jag tjatar inte mera. Det hjälper inte mig. Och i mitt liv är det jag och mina bar som gälelr. Det som han gör kommer så straffa han själv. Tycker det är konstigt att hans M inte hjälper honom...

Jaja nog gnällt om det. Jag mår bra... Nej det gör jag inte.. Jag mår himla mycket bättre. DETTA ÄR MITT LIV OCH JAG ÄLSKAR DET

Alla borde ha rätt att må så som jag gör nu...

Hihi..

ha det nu *blink blink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0