Jag förstår inte...

Uch vet inte vad jag ska skriva nu. Känner bara, vad har hänt, vad har han blivit!

Jag gifte mig med en man som jag älskade, tyckte han var snäll och mycket omtänksam. Allt kändes så bra. Han brydde sig så himla mycket. Han kanske inte var så ansvartagande eller liknande. Men han visste att fixar vi inte detta så straffas VI.

Men nu är han en annan människa i mina ögon. Jag förstår inte. Han verkar inte bry sig. Hur kan man sluta bry sig och bli elak. Ja jag tycker han har blvit det. Elak. Jag vet inte varför. Däremot så verkar han vara mycket bättre med barnen. Inget verkar gå ut över dom.

Som idag. Vi skulle ha visning på huset ca kl 17. Men Han har inte fixat källaren, inte trädgården. han inte gjort något. Vet ni varför? Han orkar inte. Vadå inte orkar. Ibland måste man göra saker, ta ansvar, visa att man är vuxen. Men nej han orkade inte.

Jag blir så chokad på ett sätt. Han är inte sådan. Han har blivit sådan. Detta kommer inte bara drabba mig, han oxå. Mycket.

Detta med bilen är ju bara sjukt. Att han vågar!

Liksom han bodde hos mamma, flyttade ihop med mig, och nu flyttade han hem till mamam igen. Visst helt ok. Men hon tar ju hand om honom nu. Inte hennes fel kanske. Han borde inse själv.

Allvarligt... Var är det jag har gjort och sett. Jag trodde kasnke långt inne i mig att en dag kanske vi hittar tillbaka eller ja till något litet. Jag kanske kan komma ihåg vad jag älskade så mycket. 

Men nej. han föstår allt. Allt jag trodde han var. En underbar man, en som verkligen kundne när han ansträngde sig... Men tyvärr.. Hopper går bara mer och mer bort.

jag får dåligt samvete för saker jag gör som jag tycker är oscysta (stavning) mot honom. Men han ä ju jätte elak mot mig. VARFÖR.

var är mannen som jag tyckte om och älskade. han ä ju snart borta i en dimma.... Låångt borta...

Jag hopas att hans mamma tar ansvar för honom nu... Undrar om han fixar detta själv, ett liv som vuxen. jag tror han gör det men jag börjar undra.

Hur kan man fövandlas så, eller.. Är det jag som varit blind.... 

 Jag är nog förändrad med.....

Kommentarer
Postat av: Ozzan

Oschysst.. ;)

2010-05-06 @ 13:33:27
URL: http://thingelink.blogg.se/
Postat av: camilla

Det är inte du som är blind, Det märks att han ändrat sig, och jag har aldrig hört dig säga att någon är elak! det är första gången, och då borde det ju vara så ! Stå på dig ! Jag tror att någon gång i ditt liv hittar du någon där ute som är som du =) Och vill sitta och hålla om dig till en film på kvällen =)

Kram syster

2010-05-06 @ 17:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0