Lite dålig

Hejhej på er.

Uch jag tror jag har halsfluss. Eller iallafall jätteont i halsen. Igår var värst. Fy. Inte alsl kul. I fredags började det. Åt honung, te, apeliner och citoner igår. Mår lite lite bättre idag. Men jag går nog til vårdcentralen imorn. Hoppas man kan få medicin. För detta är lite jobbigt.

Idag tror jag det bär av till huset. Ska ta och fixa det allra sista. Måst ju få bort det, även fixa trädgården. Se til att det ser snyggt ut. Går nog att fixa. Om det inte blir fixat idag så tror jag vi skulle iväg imorn.

Ja ni, vad finsn det mera att säga? Jag mår som sagt lite uselt nu men psykitskt och angående allt som hänt så känns det bra. Tror inte att det kommer bli någon mera ledsen dag för min och Janis skull.

Däremot så saknar jag... Att vara kär och förälskad. Gosa osv. Härligt. Jag vet att det är för tidig men jag ser fram emot när detta sker. Hihi...

Uch får gå och dricka mera te för alltså uch vad ont dte gör. Mna känenr sig till och med svullen i halsen...

ha det

Kjjamen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0