Tragiskt men sant!

Hejhej på er...

Hoppas att ni mår bra. Jag mår himla bra. Har haft någon liten ner dag men idag är det ok...

Jo jag skrev ju ut på Facebook en fråga om hur man ska göra om man ska gifta sig igen. går det nu?

Allvarligt... Jag har inte ens varit ifrån Jani en månad och folk pratar en massa jävla skit. Hur orkar dom. Personer som inte ens känner mig tror jag är dumm i huvudet. jag frågade en fråga för att se responsen. Hihi...

Jag ska inte gifta om mig. Jag har ju inte ens träffat någon...

Men som sagt nu har alla ni alltså skitsnackarna något att prata om...

Kanske ska skriva att jag är med barn oxå på facebook... Undra vad som händer då *funderar*

Iallafall... kanske var dumt utav mig och göra så att skriva ut det. men nu har dom ju något att prata om. Ska ju inte vara den som dom inte får prata om...

Får jag bara reda på vilka det är så kommer jag skriva ner det så ni vet vilka det är. För jag vet att dom finns.

jaja.. ha det nu bra så skriver jag säkert mera imorn...

Kjjamen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0