Maj 3, 2010

Hejhej alla.

Hoppas att ni mår fint och har det bra.

Själv mår jag bara fint. Sista veckan och denna är lite hektiska men annars är det helt ok.

Mycket papperarbete som ska in nu. Känns som om det är miljoner. Men idag så började jag närma mig ett slut på denna härva. Uch vad jobbigt men allt papper. Men tack gude gud för att jag nästan är klar.

Annars så börjar man landa nu. Är lite orolig att vara ensam. Men jag måste ju vänja mig. I helgen tror jag att det blir till att vila, fika och ta det lugnt. Härligt... Men som sagt det kan ju bli ensamnt. Kanske blir filmkväll med någon *ler*....


Finns inte så mycket mera att skriva direkt.

Jag  mår ju bra och sådär...

barnen med.

Ja men det var nog allt... just nu... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0