Arbetet och hmm Jani

Hej på er =)

Nu ska jag berätta vad som hänt i korta drag :)

Fick reda på att det behövdes folk på skatteverket (folkbokföringen) . Jag sökte platsen och fick den. Men ja fick reda på onsdag kvällen att jag fick den, jag började på torsdagen kl 8.30. Så det blev hur stressigt som helst med barnomsorg osv. Stressigt som bare den, och när jag kommit hem har jag varit helt slut.

Men nu är allt fixat som ska fixas. Nackdelen med det hela är att det verkar bara som jag ska vara där tre månader... Vi får se =) Fortsätter att söka jobb hej vilt. Nu är siktet inne  Göteborg. Är ju goda möjligheter till pendling dit =)

Har köpt mig en cykel oxå =) nu ska jag cykla till arbetet varje dag. Roligt hihi.

Men jag trivs så himla bra. Dagarna bara rulla iväg och arbetskamraterna är hur trevliga som helst. Känns jättebra. Jag tror jag vill fortsätta med detta och ska satsa på detta yrke =)

Det var lite om Arbetet =)

Utöver detta så är det inte så mycket so hänt. Förutom att j har sagt att han och *** inte läser min blogg. Så jag har ju skrivit lite fritt här. Uppskattades inte... Oppps Jag tror bägge läser detta oxå.... Vilket dom såklart får... Men om ni eller någon annan tar åt sig och mår dåligt av det, rekommenderar jag er att sluta läsa. Jag skriver ju faktiskt om hur JAG upplever saker och vad JAG tror och vad JAG tänker. Ingen fakta sida detta....

Ja just det en sak till om Jani. Han ska börja ta barnen varannan vecka =). Hämta dom på dagis och skolan. Hade ju varit mycket lättare om han bodde själv och inte hos sin mamma, men men... Barnen lär ju uppskatta att han tar lite mera ansvar eller hur man nu ska säga. Vi får se hur det går. Jag har inga förväntningar å att det ska gå bra. Men lite hopp finns ju....

Skrivit för mycket om Jani nu. Kommer få en massa skit o det.... Fast han läser ju inte hahahha En sak till, Om Jani, Han har helt klart ställt upp en hel denna vecka ;)

Ne nu kaffe.... Och sedan,,, plockning.. lina och ozzan idag =)

Jag mår så himla bra nu =) Wooow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0