godkväll

Åhhh vad jag5 är trött ikväll.

Känns som om musten åkt ur mig5. Lite jobbigt.

Men jag ska lägga mig tidigt så att jag är pigg nu till veckan. Hi hi behöver nog vara det.

Självklart hoppas jag på att träffa A igen... Hoppas att ha har lite tid över till mig =)


Annars har denna dagen varit. tagit det lugnt och bara varit.

I morgon kommer min syster hit oxå. Hoppas att hon kan hjälpa mig så jag kommer till överby och kan byta mitt tangentbord som gått sönder.. Tråk tråk för det är nytt, men detta kommer ju inte fungera, nej nej...

Har en massa tankar i huvudet nu...Speciellt i en riktning. Ska bli jättekul att se vad som händer =) Jag har minsann hoppet uppe =)

Ne nu ska jag göra lite gröt och sedan lägga barnen och mig själv, .

Natti på er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0