Helgen

Godmorgon på er

Sitter här med kaffe, aftonbladet och bra musik, ja just det bloggen oxå =)

Då är denna helgen slut snart... Trist för den har varit väldigt bra :)

Igår kan man ju börja med, Fredags gick ju barnen så sent till Jani... Så lördagen... Var uppe hur tidigt som helst hihi, och var hemma vid sådär kl 11.

Blev att fixa sig, och sedan in till stan för att möta A. Vi gick en promenad vid skräkland och det tog säkert två timmar. Sedan blev det att äta lite och promenera till arenan och runt där.  Hade jätte trevligt.Och han var jätte mysig =) Efter vi setts så hörde han av sig igen =) så vi ska helt klart ses igen. Vilket jag ser fram emot =)

Hem till broder. Dom skulle ju ha förlovnings fest... Som jag skulle försöka gå på. (var ju uppe till kl 04 på fredagen) Fick gått hem en sväng och snyggat till sig, sedan iväg på fest. Sällskap av Jani på vägen dit. Festen var jätte trevlig, men tyvärr orka jag inte. Fick begett mig  hem och somnade rätt fort.

Blev till och med en sovmorgon. Det gillar vi, och nu sitter jag här =) Idag tror jag att jag ska besöka Lina lite =)

Även handla, bla batterier till tangentbordet.. Suger batterier gör det...

Barnen kommer vid sådär kl 16 =)

Ser så fram emot att börja på Torsdag. Kommer tacka ja till det =) Äntligen få göra något. Och detta är ju ändå något jag är riktigt bra på =) Börjar väl funderar på om man skulle gå lite datakurser... Och kanske utbilda sig inom det området. Jag är ju rätt så duktig när jag väl ger mig in i det.

Och inuti mår jag jättebra =) Detta känns ju bättre än alla dom andra. =)

Fick gjort en del jobb oxå, tråkigt för er att läsa om det, så jag5 skriver inget om det ;)

Kjjamen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0