Konstigt

Nytt tangentbord nu =)

Så nu ska man blogga igen =)

Fast väg och dricka kaffe nu =)

Måste bara säga att jag nu fått sådär 5 kommentarer om att J fortfarande är intresserad av mig!!! Jobbigt värre.... Jag tror inte det är sant. Han har ju varit hos barnen och mig två dagar nu, vilket är jättebra. Barnen saknar han ju så... Men när man fick dessa kommentarer. Halååå....

Jaja, man lär väl märka med tiden vad som sker...

Som sagt... Ska ju inte ens börja med allt annat... Som man har en liten aning om...

Oron över detta är egentligen inte så illa. Jag vet ju var jag står och jag tror jag vet var J står =)  Tiden lär utvisa allt...

Hoppas ingen blir sårad bara, jag verkar ju såra alla som kommer nära mig, hihi

Kostymen snart inköpt, hahaha

Kaffe kaffe hos Lina

Kram

"behöver bara skriva lite för att känna att jag lever"

Kommentarer
Postat av: Ozzan

2010-10-06 @ 12:17:09
URL: http://thingelink.blogg.se/
Postat av: Ozzan

Saker och faller på plats fast är man kanske inte alltid aktivt klurar på dem. :)



Kostymen inhandlad alltså? :D Laddad för imorgon?

Tänkte egentligen komma över ikväll. Antagligen bara för att kolla på Greys. Får se.

Kommer iallafall och avlastar dig imorgon efter en vad jag antar händelserik dag. Pratat med Soc?



Pussokram.

2010-10-06 @ 12:19:16
URL: http://thingelink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0