Babbel

Hej hej
Idag söndag... Redan... Var tog helgen vägen tro?

Idag har jag så mycket att göra att jag inte vet vart jag ska börja.

Ska tex söka arbete i GBG, som är stor chans att jag får =) Vi får se. Men ni behöver inte oroa er. Jag kommer inte flytta. Nej nej, blir till att pendla. Tar ju en timme, högst =) Känns rätt så roligt att man är något =) Och till för något. Känns även jättebra att man verkligen gör något bra och hjälper "Sverige"  Nog babblat om arbetet.

Denna vecka ska  bli intressant att se hur det blir.Tror inte Jani kommer ställa upp så mycket. Är ju svårt denna vecka.I nödfall får jag be om hjälp. Men jag tror jag ska fixa det. Har jag klarat att vara själv i över ett halvår, utan någn större hjälp så visst ska jag ro iland detta =) Jag är verklien stolt över mig själv. Fast jag kan inte påstå att det är jobbigt. Det var jobbigare när han var med....

Snart kommer Petra och Patrik med min nya soffa, woow. Och så har jag ju köpt en ny cykel oxå. För mycket handling. Nästa månad måste jag bara köpa julklappar. Otroligt nog ser jag fram emot julafton. Ska bli så kul =) Med alla nära och kära. Hihi

Känns som om livet rullar på i rätt riktning =) Och det är ju bra...

Blev visst mest babbel om det ena och det andra... Hmmm så kan det bli...

Diskuterade en sak med Ozzan härom dag. Om att ha sex med sina ex. Hmmm Ska fundera en del på den karamellen och sedan kanske kanske blogga om det. Hmm *funderar* Försår inte riktigt hur man alltid går tillbaka till just den biten... nej nej bloggar mera om det sedan kanske...

Nu ska här plockas städas och fixas osv... Hur ska man hinna.....

Kram kram till er där ute...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0