6 Oktober

Godkväll på er =)

Denna dagen har då varit händelse rik. Kan även tala om att samarbetet mellan olika organisationer som AME och AMS inte funkar fullt så bra. Får ringa dom imorn och fråga vad det är som hänt. Lite krångligt men det kommer nog ge med sig =) Jag är ju liksom IT KOMMUNIKATÖR  Hiihi

Annars känns det rätt så konstigt med arbetet nu. Känns som om det blir lite väl lite tid med barnen... Men jag ska ge det en vecka och sedan kolla hur er rullar på då...

Fast ska jag vara ärlig känns detta jätte konstigt nu. Om jag jobbar på mitt vanliga jobb får jag mera betalt... Än på Skatteverket... Hmmm ne måste ta mig en funderare.

Tråkigt att J inte kan fixa detta med bostaden. Blir så eller jag är så irriterad... Inte bara på honom utom på allt... Jag hoppas jag får mera positiva vibbar imorgon på mötet. =) Håller tummarna för det. Ska även fixa ett jättebra Cv i helgen så jag kan sprida det =) Kanske ozzan an hjälpa mig skriva det =) Får se om hon har tid :)

Haha, en rolig sak är ju förlovningfesten som var i helgen =) Det ena och det andra hände,,, Kan ju tala om att det INTE var jag haha.. Utan han, och han tyckte att hon var het som eld och så höll han handen!  Kan det vara så som jag sa i mitt tidigare inlägg... Gäller allt detta bara svartsjuka.. Och i så fall varför???

Ja just det, detta inlägg skulle kommit ut 6 oktober.. men det gjorde de inte... men det gällde alltså 6 oktober..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0