13 Augusti

Hejsan

Då är man hemkommen efter en lång sväng i frändefors. Var lite trist där, men tur som han har fick man lite sällskap ;) Och en del prat med min Lina :)

Nu är man hemma och redo för vardagen igen. En vecka kvar sedan kör vi igång. Skola, dagis, möten, jobbet osv. Lovet har varit skönt men lite gott ska det allt bli att komma tillbaka igen. I sin vanliga vardag.

Kommer hända så mycket nu... Tiden går fort...

En tråkig grej eller hur man nu ska kalla det som hänt, men som jag inte riktigt kan skriva om är .... Jag tycker det är otroligt fjortisaktig... Hur ska man göra om man ses.. Hälsa eller bara gå... Grejjen som hänt är inget direkt jag bryr mig om, för jag har inte energi till det. Nej så är det inte energin har jag men varför lägga den på skiit. Dom har ju gjort sitt val nu. Det var inte jag som lyssnade på skitsnack! Det var ni som valde inte jag.. Så nu är det brytet mellan oss i allalfall.. Och jag klarar mig lika fint som innan.. men lite synd på olika sätt... Men kanske det blir bäst såhär. Man slipper ju höra skiten.. Förutom när man närmar sig personer som pratar.. Då hör man skit, om mina barn, om mig osv... Att folk orkar. Allvarligt har vissa inget liv utan måste försöka trycka ner männsikor. Mig lyckades dom inte trycka ner.. För jag reser mig alltid...

Hmm... Vad ska jag mera skriva tro...

Senare kanske

Ha det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0