15 augusti

Hejsan

Då har man precis slutat att jobba. Gick fint idag men det var en lugn dag. Var inte så många barn. Imorgon däremot, då blir vi många barn. Men det klarar ju jag :)

Däremot känner jag mig lite trött idag. Tror jag sovit för länge... Inte alls bra... Kanske ska lägga mig lite senare ikväll.

Ska snart iväg till BVC med Beatrice. Hon ska på 5½ årskontroll + vaccination. Komemr gå fint. Sedan är väl min tanke att jag ska till Lina och fika en sväng. Kanske man blir piggare av lite sällskap. Man kan ju hoppas.

Annars blir det en lugn eftermiddag/kväll.

Blir i alla fall god mat. Kyckling gryta. Det är minsann gott det. Hoppas bara jag har röd cyrry hemma. Får kolla det innan jag går.

ne uch, orkar inte ens sitta här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0