6 Augusti

Ibland blir jag allt lite sne på mig själv!

Jag ska ju börja gå upp kl 8 är tanken, så man är pigg och glad när jobbet börjar på allvar. Men igår kväll så gick det två bra filmer på tv:en. Jag kom i säng kl 2! Och då orkade jag såklart inte gå upp idag. Vaknade vid kl 10. Inte inte inte bra alls. Detta var inget bra alls. Lite sne på mig själv + lite huvudvärk. Dagen började väl inte jättebra direkt.

Jag hoppas huvudvärken ger med sig...

Har inget alls inplanerat idag. Hade gärna gått till min bror men där är Jani. Och jag vill helst inte stöta ihop med honom. Hmm, vad ska man då hitta på? Tvätta såklart. Men tvätten sköter ju sig själv. Kanske ska ta en dag bara för mig och barnen. Spela och leka hela dagen. Det skulle dom minsann uppskata. En sak vet jag, vi ska köpa lite Lördagsgodis. Kanske hyra en film, vi får se.

Kanske borde göra någon god middag oxå... Flygande jakob kanske. Det är gott...

Babbel babbel, blev detta inlägg gjort utav :)

Här kommer lite bilder istället för allt babbel :)
Där fick ni se lite bilder :) Var ett tagsedan :S

Nu vet jag vad jag ska göra idag! Jag ska sortera bilderna på datorn... Gött trist men gott när det är klart :)

Ha det bar alla

Kramizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0