9 Augusti

Godmorgon på er

Idag var jag minsann uppe i tid och även igår. Idag hann jag även till affären för att köpa mjölk. Bra att veta att den har öppet kl 8 på morgonen. Kan man ju gå dit efter man lämnat barnen.

Jobbet igår gick kanon. Dagen gick väldigt fort och man märkte att man saknat dom små liven. Jobbar idag med. Vet inte vad vi ska hitta på idag! Jag ska nog fixa nya mappar och lite sådant. Smått och gott.

I eftermiddag kommer även barnvakten. Hon får ju se hur vi har det och lite sådant. Gott det ska bli att få lite hjälp, i allafall en gång i veckan. Kan vara bra när jag nu håller på att fixa tänderna + ett körkort.

Ikväll bar det av hem till mamma och passa katter. Ska bli intressant. Att se hur det går. Det lär nog gå fint. Jag har även tänkt att jobba av lite pappers jobb. Är det klart när man kommer hem igen.

Ja det var väl vad som sker nu här... Inte så mycket alls. Det rullar på, är väl nu man kommer i denna perioden då det blir lite skrivit för att allt som sagt rullar på...

Vi får se
Mina allt <3 + jag

Mitt nya tema i mitt vardagsrum :D

Kommentarer
Postat av: adde

passande tema i ditt vardagsrum måste jag säga.. ;-) En annan har inget vardagsrum att tänka på. :-P

2011-08-11 @ 17:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0