Babbel

Hejsan på er

Då är man hos mamma igen. men ikväll åker vi hem, eller ja i eftermiddag. Är hemma fram tills på Tisdag, sedan ska jag vara vakt!

Börjat jobba nu, men bara med planering. Nästa vecka kommer dom första dagbarnen. Jobbar Måndag och Tisdag, sedan planering igen. Skriva upp listor på vad det behövs för matrial osv... En del som ska fixas klart. men färdig det blir jag :) Känns gott att komma igång igen.

Jo en bra sak till! jag har nu fått tag i en barnskötare. Så det blir allt körkort + simning och träning. Underbart. Är överhuvudtaget mycket denna hösten. Tänderna ska fixas,  ska på viktiga mötet med kommunen, ta körlektioner osv. Man kan ju fundera på hur man ska hinna. Men det ska nog gå, har ju även en hel del föräldrar ledighet kvar. Och en bra vikarie för mig är fixad. Det kommer gå :)

Tycker min framtid ser ljus ut :) Känns jättebra. Hoppas det fortsätter i denna rikting.

Dags att börja köpa lite julklappar oxå! Ja kanske lite tidigt, men det kan ju vara gott att nästan vara klar! Dessutom höjjs ju en hel del leksaker osv ute i affärena precis innan jul... Synd att jag inte redan då har körkort! Har nog det till nästa sommar.

Blev bara babbel här idag, hahaha...

ne nu ska jag nog ta och fixa lite här med packning osv :)

ha dte gott

kramizzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0