Idag den 24 augusti...

Hejsan!

Då är denna dagen snart slut. Dagarna går bra fort ibland. Snart fredag, jag tyckte nyss det var Måndag! Jaja, så är det. Tiden rinner förbi. Har väl både för och nackdelar.

Idag var jag ledig en stund imorse. Blev en liten kaffe i lugn och ro. Sedan ramlade dagbarnen in. Lekt det mesta idag.  Mellanmålet är nog det jag gillar mest. Det är som en liten fika stund med alla barnen. Jätte trevligt och mysigt. Slutade efter mellan målet kl 16.

Eftermiddagen har bestått av tvätt. Tvättat Sebbes madrass och kört en  tvättmaskin. Plockat städat och tagit golven med snabb dammsugaren. Så nu ser det helt okey ut här igen. Blev ju sjävklart lite mat emellan oxå.

Nu är bolipompa på i högsta hugg och jag är en aning trött. Blir nog att sova tidigt idag... Men vi får se, lyckades ju sova en halvtimme extra imorse. Vet inte hur kroppen reagerar på det. Kanske är jätte pigg kl 22, hehe typiskt hade ju det varit. Vi får se...

Ska nog slå mig ner vid tv:en redan vid kl 20 och äta lite choklad :) sedan får jag se om jag somnar eller inte. Hoppas det går något bra ikvälll!

Imorgon ska jag iväg till Willys. Och oj oj vad jag ska handla mat. Min lista är full både fram och bak. En massa mat....
Gottans :) Kanske jag ska köra till affären ;)

Ska till willys! Brukar åka till ICA men just denna handling behövs inget direkt onödigt. Utgifter så det räcker till, hahaha.

Det var lite från min dag. Tänker inte be er berätta om eran, för det gör ni inte ändå!

Här kommer en liten rolig bild oxå  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0