20 Februari

Godmorgo på er alla, och idag öskar jag er verkligen en fin och bra morgon :)

Öppnar min blogg igen och hittar en fin kommentar... Hmm! Vem är du??? Blev i alla fall glad, men i baktankarna hör man hu det ekar "driver du med mig"... (kanske du bara kan avslöja om du är kille eller tjej)

I alla fall... Söndag igen... Veckorna bara flyger fram! Och just denna helgen har gått fort. På både gott och ont. Saknar barnen någon så himla mycket. Men samtidgt har jag haft det bra. Har handlat, varit ute och ätiti. Helt enkelt varit Veronika. Inte mamma Veronika, utan bara Veronika. Och det känns ju så gott att bara vara henne ibland.. Hmm jaja ni fleta fattar väl?

Och idag är jag såå utvilad. Krafterna i mig är tillbaka. Underbart. Tror det var lite barnledigt jag behövde. Så Imorgons er jag fram emot att börja jobba igen :D (komme nog en enskilt blogg inlägg om detta)

Idag ska jag städa, planera och ha en middagsbjudning. Städningen behövs då jag den sista veckan gått på ånger! Planera gör jag ju ofta inför min verksamhet. Och middagsbjudnigen ska bli kul. Men jag är lite nervös... Tänk om det  inte blir gott! Det blir det nog om man gillar Thaimat ;) och pannkakor/plättar, hihi.

Kanske ska nämna att han tog barnen! Otroligt... Men jag är så arg än... Han gjorde dom så illa. Mina små älsklingar <3 Jagtror att min ilska för honom lägger sig om han sköter sig. Kanske kanske kan jag acceptera honom då. För idag accepterar och respekterar jag honom inte. Har ingen tanke å att göra det heller! Men ilskan kommer väl lägga sig. I alla fall, han tog dom denna helg som han skulle.... Denna gången...

Gu vad jag mår bra idag :D

Vill även tacka min mamma som stöttar mig så himla mycket. Hon är guld värld <3 Har haft en jätte jobbig vecka, uch, men hon ställde upp på mitt klagae, mian förhoppningar och hon tog även barnen när jag var på personal möt och studiedag. Tack mamma för att du är du och för att du finns, alltid. Älskar dig av hela mitt hjärta <3

Nu kaffe... Och försöka komma på vem min beundrare är... Som hmm...kanske bara driver med mig... Mohahaha, ja ja v får se...

Kramizz till er alla <3 <3

Kommentarer
Postat av: nånsomtyckerduärsöt

Hej! jag är varken en kille eller tjej

jag är en man som vill säga hej

Jag menar allvar men vill vara anonym

vill få dig att le, vill säga att du är strålande

Du har även söta ungar.. dom måste va guld värd

har du dom har du allt.

mvh nånsomtyckerduärsöt h

2011-02-20 @ 16:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0