17 Mars

Hej hej på er vänner :)

Ja då har Sebastian lyckads bli sjuk då. Han ligger allt i feber. Så tre dagar av feber har vi väl att se fram emot. Blir ingen stuga eller frändefors i helgen. Blir att vara hemma och sköta barnen. För Beatrice är inte riktigt sig själv heller. Hoppas bara det inte blir värre än feber. Det räcker och blir lite över med det. Vi får se hur helgen blir...

Tråkigt med mitt jobb. Drabbar ju föräldrarna när jag blir sjuk eller barnen. Men som tur är så har jag fixat en vikarie som börjar inom det snaraste. Jag tror det blir bra när allt ät klart:)

Imorgon blir det att sköta barnen. Ska även hinna med att städa tänkte jag. Får sätta på en bra film så är dom lugna en stund , hehe. Fast Sebastian är ju rätt så lugn när han är dålig. Ja just det påmorgonen har jag lovat barnen lite morgon mys. Blir att köpa en härlig frukost och njuta av tillsammans ;) Det gillas. <3

Ja det, det är detsom sker just nu.

Kan ju berätta att jag flörtar lite ;) med en kille som heter Andreas. Hihi. (Fint namn!) Det är kul att göra nu när solen tittar fram och vår känslorna kommer. Vi får se vart det leder. Kul om det leder någon vart :)

Ja... Hmm

Det var nog det idag..

Uppdaterar er om läget :)

Kramizzz

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0