18 Mars

Godmorgon

Ja natten har gått över förväntan. Bägge barnen har sovit hela natten. Kanske om man har tur är dom på bättringsvägar. Sebastian är nog lite slö än, för han kollar bara på tv eller splear lite tv spel.Han har även feber.

Som det ser ut nu blir vi hemma i helgen. Var ju ett tag sedan så på ett sätt kan ju det vara got det med. För min egen del ska jag plocka lite och rensa lite lådor tror jag. Vi får se ur det blir och vad som sker.

Vädret är ju helt otroligt idag. Var tog våren vägen? Soligt och gott och så vaknar man och det är helt vitt utanför fönstrena! Otroligt. Men men... Det är ju bara att forsätta leva för det. Jag kan ju lova er, att våren kommer, frågan är väl när?

Ne hörrni, nu disk!

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0