20 Mars

Godmorgon :)

Åhh vilken natt. Jag har sovit som en stock. Inte vaknat en enda gång. La mig vid kl 22 och vaknade kl 8 :D Behövde nog sova hehe. Drömt en massa. Inget farligt eller onda drömmar. Bara en massa mys hehe. Jättegod natt i alla fall.

För dagen igår var ju hemsk. Uch vilken segoch tråkig dag. Hade verkligen igen ork till något. Vågade ju inte gå ut heller eftersom Sebastian låg på gränsen till feber. Så igår blev det till att sitat vid datorn elelr tv. Tråkigt. Hade giförsig trevligt vid datorn...

Idag däremot känner jag och barnen oss mycket piggare. Sitter här med mitt morgonkaffe nu :) En lugn stund för sig själv på morgoen är allt underbart.

Så om en stund så ska jag fixa fruosten. Idag blir det gröt så vi står oss en bra stund. Sedan ska vi ta ett röj här... Hmm behövs igen.. Sedan ska vi ut och cykla. Tar nog med en liten matsäck. Är så mysigt att kunan fika ute :) Speciellt när solen skiner så himla mycket. Ska bli så gott att komma ut. Vi ska cykla längs kanalen. Blir toppen.

Och så forsätter så klart flörtandet på facebook. Hehe :) Vi får väl se om det leder någon vart! Vi har märkt att vi är rätt så lika. Tycker samma och delar en del intressen. Tiden lär väl utvisa vad som händer. Jag uppdaterar er som vanligt.

Ne nu ska jag hinna läsa lokaltidningen, aftonbladet, vädret, alla bloggar jag följer, facebook (se om han har vaknat <3) och strossa runt lite innan maten ska fixas.

Ha det gott alla!

Kram

// Veronika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0